מערכת ONE
|
צ’לסי הייתה ללא ספק אחת האכזבות הגדולות ביותר בכדורגל האירופי בעונה שעברה. הבלוז, שהוציאו על העברות לאורך העונה האחרונה לא פחות מכ-611 מיליון אירו סיימו במקום ה-12 והמאכזב, מה שהותיר אותם כמובן מחוץ לאירופה בעונה הקרובה.
אתמול (שני), צ’לסי השיקה לראשונה את המדים החדשים לעונת 2023/24, כאשר רבים הופתעו לאור העובדה שהחולצה נטולה מספונסר. כעת, ב’אס’ הספרדי מספרים כי הסיבה לכך היא שרשת התקשורת ‘3’, שהעניקה לצ’לסי חסות בעבור 50 מיליון אירו לעונה, לא הסכימה לשלם את אותו הסכום, מה שהביא בסופו של דבר לסיום ההתקשרות.
צ’לסי הייתה במשא ומתן עם מספר חברות לאחר מכן, אך אלה הציעו סכומים שמגיעים בשיאם לחצי מזה שקיבלה מהספונסר הקודם, זאת לאור הכישלון של המועדון מלונדון והעובדה שהקבוצה לא תשחק במפעלים האירופיים בעונה הקרובה. על פי הדיווחים, צ’לסי עדיין מחפשת ספונסר, אך לא מן הנמנע שהקבוצה תפתח את עונת המשחקים הקרובה עם חולצה ריקה.