האם מארק צוקרברג הוא היום היהודי (החי) המפורסם ביותר בתבל? אולי כן ואולי לא. מה שכן בטוח שהוא אחד מהיהודים העשירים ביותר בעולם, כאשר בעבר פורסם כי הונו כבר חצה את ה-200 מיליארד דולר.
צוקרברג, אשר התפרסם תחילה בעקבות הרשת החברתית ששינתה את העולם, פייסבוק”, (מה שהפך גם לסרט מצליח), ממש לא הסתפק ברשת חברתית אחת, והיום הוא מנכ”ל מטא, אשר גם מאגדת בתוכה את “אינסטגרם” ו”וואטסאפ”, שגם עליהן לא צריך להוסיף יותר מדיי מילים.
ומה קורה כאשר אתה גם מפורסם וגם מחזיק בהון לא מבוטל? בדיוק כמו הכדורגלנים המפורסמים ביותר בעולם (דוגמת מסי, רונאלדו ואמבפה), אתה הופך להיות אספן נלהב של רכבי יוקרה. אבל מה אם הרכב שאתה רוצה לא באמת קיים?
בדיוק בנקודה זו נכנס הסיפור המתוקשר האחרון בהקשר משפחת צוקרברג, כאשר מארק היה מעוניין לרכוש רכב פורשה, בעוד אשתו פריסילה צ’אן (רופאת ילדים ואם שלוש בנותיהן אותה הכיר בלימודיו בהרווארד), היתה מעוניינת ברכב יותר פרקטי בדמותו של מיניוואן.
אצל כל משפחה אחרת הפשרה היתה כנראה מיניוואן פרקטי למשפחה, רק של מותג אחר שאינו פורשה דוגמת Kia Carniva או Honda Odyssey, אך עבור האיש ששינה את חיי התרבות שלנו לנצח, זה ממש לא היה הפיתרון הראוי.
כנראה שכיתוב הפוסט שלו יהיה ספוילר ראוי להמשך: “יצאנו למסע חדש. פריסילה רצתה מיניוואן, אז תכננתי משהו שאני די בטוח שצריך להתקיים: “פורשה קאיין טורבו GT מיניוואן". כן, קראתם נכון. לפורשה לא היה מיניוואן כמו במארק צוקרברג רצה, אז הוא פשוט יצר מיניוואן של פורשה.
כפי שתוכלו לראות בתמונות מאותו פוסט מדובר של צוקרברג, אשר צבר כבר למעלה ממיליון לייקים, אותה פורשה קאיין טורבו GT נמתחה למשהו שמזכיר סוג של לימוזינה, כאשר הדלתות האחוריות נפתחות בהזזה אחורה, מה שמזכיר את המאזדה 5.
בנקודה זו ייתכן ותגידו כי זאת נראית לכאורה הפשרה המושלמת, כל עוד אתה עשיר כמובן, אך מר צוקרברג לא עצר שם. הוא רכש במקביל גם פורשה המתאימה למידותיו בדמותה של ה-911 GT3 Touring, אבל לא הלך עד הקצה והזמין אותה באותו צבע של המיניוואן הקריאטיבי החדש שלו.
התגובות לפוסט מעידות על כך ש-15 מיליון עוקביו של צוקרברג לא נשארו אדישים למהלך הקריאטיבי שלו: “מתי צוקרברג נהיה כל כך קול?”, “אנחנו שמחים להיות עדים כאן להיסטוריה”, ו”סופסוף מיניוואן הראויה להערכה”, היו רק חלק מ-19 אלף התגובות לפוסט.
לכותב שורות אלו אין כמובן כל כוונה להוריד את מצב הרוח, אבל מסתבר שהרעיון של צוקרברג איננו מקורי. ב-2021 המותג הגרמני הציג רכב מיניוואן עתידי עם שישה מקומות, אך בניגוד לתוצאה הסופית של צוקרברג, הקונספט לא הפך למציאות.
הכותב שי לב שימש בעבר כעורך הראשי של אתר ONE ובימים אלו עורך את מדור האזור המוטורי באתר.
רוצים לדעת ראשונים על כל כתבה במדור האזור המוטורי? היכנסו לתפריט באפליקציית ONE בסמארטפון, בחרו “התראות” וסמנו את האזור המוטורי. נתראה בכתבה הבאה!