יום חמישי, 19.09.2024 שעה 04:08

"בושה שקיימת קבוצה כזו במדינה"

הסערה שקרתה אתמול באצטדיון טרנר מסרבת להירגע והתגובות עדיין זורמות: "כל הכבוד לאוהדי באר שבע"

|

אתמול הדרמה הגדולה שהתרחשה באצטדיון טרנר, בזמן שאוהדי סכנין ביזו את ההמנון ושרו ‘אין עסקה’ מה שגרם לאוהדי הפועל ב”ש לפרוץ למגרש, גררה תגובות מכל עבר.

אוהדי בני סכנין (רדאד ג'בארה)אוהדי בני סכנין (רדאד ג'בארה)

המשחק לא שוחק והשחקנים סירבו לעלות לכר הדשא, ושתי הקבוצות צפויות לספוג עונשים. שחקני הפועל באר שבע טרם נרגעו ולאחר שהגיבו ל-ONE בסיום המשחק גם ברשתות הם לא עצרו את הביקורות החריפות.

אוהדי ב"ש רצים להעמת עם אוהדי סכנין (מרטין גוטדאמק)אוהדי ב"ש רצים להעמת עם אוהדי סכנין (מרטין גוטדאמק)

רותם חטואל: “המנון שלנו מעל הכל! שכל החטופים יחזרו לשלום אמן!”, תומר יוספי: “מרים את הראש בגאווה בכל פעם שאני שומע את ההמנון שלנו! מי שלא יכבד אותו לא ראוי להיות במדינה שלנו, מייחל שכל החטופים יחזרו לשלום ושנדע בשורות טובות”, אלון תורג’מן: “אניא בחר אלף פעם בלהרים את הראש בהמנון הלאומי שלנו מאשר להוריד את הראש ולא משנה מה יהיה. מתפללים לשובם של החטופים והחטופות, לחזרתם הביתה של העקורים ושל כל כוחות הביטחון”.

רותם חטואל (מרטין גוטדאמק)רותם חטואל (מרטין גוטדאמק)

גיא מזרחי: “להיות עם חופשי בארצנו בגאווה ובראש מורם, מי שמבזה את ההמנון לא ראוי להישאר במדינה שלנו!”, אמיר גנאח: “במיוחד בימים קשים אלה, מי שלא מכבד ומבזה את ההמנון אין לו מקום ולא ראוי להיות במדינת ישראל”, ניב אליאסי: “יש דברים שאין להם מקום במדינה שלנו, תמיד אהיה גאה לעמוד ולשיר את ההמנון בגאווה במיוחד בימים קשים אלה”. נועה בוזגלו זוגתו של רותם חטואל: “בושה שקיימת קבוצה כזו במדינה שלנו”, מאי אשתו של עידן ורד: “שמעו לא בשביל משהו כפיים לאוהדי ב”ש ואמן שפעם בחיים יהיה בית דין בישראל שעושה גם צדק ויטיסו את שונאי ישראל האלה מהליגה הזו, ואם אפשר אז בכלל מהמדינה!”

מאי ורד (אינסטגרם)מאי ורד (אינסטגרם)
הייה הראשון שמגיב לכתבה הוספת תגובה